mammamammamammamor Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 skulle kose meg med ei nektarin. tok et bit, og gjett kva eg fant en hvit ekkel makk eg har nektarinene i kjøleskapet, er det sansynelig at det er flere makkar i kjøleskapet eller kan den ha stamma fra butikken. kjøpte dem i går
Frukten og To små Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 vi oppbevarer også våres i kjøleskap, aldri opplevd dette. men det er nok fra butikken. ekkelt ja :S
Sunniva78 har to små Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg fant fullt av slike inne steinen en gang... Den var nesten åpen, så jeg åpnet den opp. Blæh, har nesten ikke spist det siden... Tror ikke det kommer fra butikken, de må ha vært der lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå