Gå til innhold

off æsj blæh


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle kose meg med ei nektarin. tok et bit, og gjett kva eg fant

en hvit ekkel makk

eg har nektarinene i kjøleskapet, er det sansynelig at det er flere makkar i kjøleskapet eller kan den ha stamma fra butikken. kjøpte dem i går

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi oppbevarer også våres i kjøleskap, aldri opplevd dette. men det er nok fra butikken. ekkelt ja :S

Skrevet

Jeg fant fullt av slike inne steinen en gang...

Den var nesten åpen, så jeg åpnet den opp.

Blæh, har nesten ikke spist det siden...

Tror ikke det kommer fra butikken, de må ha vært der lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...