winsome Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Vil bare oppdatere alle dere som har fulgt meg og støttet meg!!! Igår kl 17.15 kom lille Daniel til verden!!Han var så liten og god!!! Han var 266 gr og var 24 cm!!! Vi har hatt han med oss hele tiden mens vi var på sykehuset!Det har gjort så godt!! Holde rundt han,klappe han,kysse han...rett og slett bare være der sammen med han! Kjenne på lukten av han! Idag hadde vi minnestund sammen med de nærmeste i familien...eg la Daniel oppi den lille kisten når vi var klar for det! Eg pakket han inn,mens presten leste opp brevet eg hadde skrevet til han! Når vi var klar for d satte vi lokket på og skrudde på skruene!!
3 skatter ute:) Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 sender en varm klem til deg og dine. Ta vare på minnene, gutten deres vil alltid være i hjertene deres, der har han fått sitt eget rom.
Skuddårsmamma=) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Ord blir så fattige i en slik stund! Har fulgt med på hva som har skjedd med den lille gutten din, og kan ikke gjøre eller si annet enn at du har min medfølelse. Håper dere får den støtten dere har behov for i tiden som kommer. Tenker på deg og den lille engelen din! Gode varme klemmer til dere
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Utrolig hjerteskjærende å lese...ønsker dere lykke til videre og håper dere kommder gjennom det på en måte. Jeg synes det virkelig helt forferdelig grusomt og kan ikke forestille meg noe verre enn å miste sitt barn. Alle gode ønsker fremover til dere....
dolly29 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Min dypeste medfølelse til dere. Ufattelig trist
Dolly Duck Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Dette var fryktelig trist å lese. Jeg håper dere klarer dere gjennom de neste dagene og ukene, og klarer å ta vare på hverandre. Ord blir fattige. Mine varmeste tanker går til dere nå!
MC81 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Så grusomt. Håper dere får den oppfølgingen og støtten dere trenger av de nermeste og av helsepersonellet! Dere kom i en situasjon ingen fortjener å komme i. Håper dere etter hvert kan klare å komme dere videre!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Kondolerer. Så trist. Vet ikke helt hva jeg skal si. Nå vet jeg ikke så mye om forløpet, men må si det hørtes veldig tøft ut det der ja. Flott måte å ta farvel på. klem
Kakebakesøte Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Så trist, grusomt trist. Huff, at man virkelig må oppleve noe slikt. Jeg blir ordfattig. Det eneste jeg kan gi dere i sorgen er en varm klem.
Buick Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Har fulgt med deg litt på det som har vore skrive og føler verkeleg med deg og dine i det dokke har gått gjennom no. Kjenner at tårene pressar på. Håper dokke greier å ta vare på kvarandre i tida som kjem. Lykke til så masse vidare!!
brummemamma- Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Så trist å lese om dette. Å miste et barn må være så ufattelig vondt, vi blir så utrolig glad i de små i magen. Har fulgt med og lest den triste historien din. Det høres ut som et verdig farvel med den lille, en fin avsluttning. Håper dere får oppfølging, og klarer å trøste hverandre. Lykke til videre.
tudeluuu Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 huff, winsome! Dette var grusomt å lese.. Det mest forferdelige som kan skje med en familie!! Håper dere får tid til å sørge og komme dere videre. Det er ingen ord som blir sterke nok nå til å ta bort all den tristhet dere må oppleve!! Tenker på dere! trøsteklem
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Huff assa Winsome!!! Prøvde å sende deg PM, men maskina mi er litt klikk!! Skal prøve å sende deg PM nå jeg!!! Kondolerer så masse!!!! Stor klem!!!
twoboys & a girl Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Sender mange varme tanker til dere nå)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Gode, varme tanker til deg. Det må ha vært grusomt, men er glad for at dere fikk en fin og verdig avslutning. Håper dere etterhvert kan gå videre. Takk for at du har delt historien med oss!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Dypeste medfølelse. Mange varme tanker og klemmer til dere.
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Min dypeste medfølelse til deg og din familie.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #19 Skrevet 3. september 2007 Jeg er så lei meg på dine vegne!! Vet ikke hva annet jeg skal si!! Klem fra
lotta72 har fått Anders Skrevet 3. september 2007 #20 Skrevet 3. september 2007 Tårene rant når jeg leste dette. Har fulgt deg i det siste, og tenkt masse å¨deg og dine. Håper dere har mange rundt dere. Er kjempe lei meg på dine vegne. Klem.
Venter72 Skrevet 3. september 2007 #21 Skrevet 3. september 2007 Kjære deg. Virker som dere hadde en verdig og fin seremoni for å ta farvell med Daniel. Håper dere nå klarer å se framover! Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå