Gå til innhold

Juleforberedelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal føde nå og før jul; har dere tenkt å handle inn gaver allerede nå? Bake nå kanskje?

Og ti ldere som ikke har all verdens med penger, skal dere kutte ned på gave utgiftene? Det har vi tenkt, folk bør forstå det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte årets første julepresang i går.. men det var vel mer tilfeldig fordi jeg dumpa oppi en perfekt presang:) Egentlig burde jeg begynne på denne tiden hvert år, ikke bare fordi jeg skal ha barn. Ha tid til å kose meg med handelen, ikke bare stresse.

Klart det må være lov å kutte ned på utgiftene! Tanken som teller:) Om du beynner nå, blir jo utgiftene spredt litt også da.

Skrevet

hihi,kjøpte fire stykker i går jeg! føler meg flink nå ja!

Skrevet

Jeg har allerede begynt. Godt i gang. Jeg kutter ned på gaveutgiftene uten at noen skulle merke det så tydelig. Jeg kjøper mye på salg. Ting som ikke er typiske salgsting/moteting. Ved siden av gavene gir jeg mye hjemmelagede ting. (som.f.eks.hjemmelagd godteri i gråpapirposer som jeg lager selv m. julesløyfe på, hjemmesydde forklær til barna+++)

Ellers har jeg og mannen min blitt enige om å heller kjøpe noe lite sammen i stedet for å kjøpe dyre gaver til hverandre. Jeg har noen venninner som jeg gir gave til og barna deres; der har jeg spurt dem om vi kan droppe å gi til hverandre, men heller til barna bare.

Skrevet

Har allerde begynt på julegavene (ser ikke for meg shopping med magen i været eller med en liten i vogna -har termin i nov). Når det gjelder baking blir det nok bare 2-3 sorter + kjøpekaker så det skal jeg nok klare å få tatt selv om lille frøkna er liten :-))

Skrevet

Ja vi skal iallefall begynne å spare litt og sette av penger nå til julegaver. Så skal vi til Sverige og handle noen gaver der.

Passer på å vaske i kjøkkenskaper og ut av skuffer på badet nå som jeg har energien til det ennå.

Skrevet

Jeg har også bygynnt, kjøpte de første i juni....på ferie i Tyskland. Også har jeg kuttet ned endel på beløpet. Men det er ting jeg ikke har sett i Norge osv....

Skrevet

har begynt litt eg og.. håper å få gjort mest mulig ganske snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...