#Troika# Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Skal ha lys rosa kubbelys, er planen. Finner det ikke på Ikea, og har lett i flere butikker. Hvor har dere handlet lys? Skal gifte meg neste lørdag så det hadde vært kjekt å fått ordna det snart;-)
Kirsebæra Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 butikker som kremmerhuset, ciro, europris(!!!!!) har....sånne ting og tang butikker....
#Troika# Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Ja- de skal jeg sjekke ut. Takk for tipset!!
pandabjørn Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 de har rosa kubbelys på plantasjen for der har jeg nettopp kjøpt )
blir 3 barnsmor Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 løiten lys . . (visst de er i nærheten av deg da )
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 de har det også på max 20, eller det heter kanskje max nå tror jeg....hvertfall billige og fine lys....) lykke til med giftemålet da....) gleder meg til det er min tur....)
Happy H Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 eg kjøpte min lys på nille.. hadde planer om løiten med d ble så dyrt,så sparte masse penger på å velge nille, fine va de der og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå