lillemor og lillebror Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Så kommer han hjem å sier: "skjønner ikke hvorfor det alltid blir så dyrt når jeg er på butikken alene..." Ser på kvitteringa at han har betalt over 500kr. (med snus og nesespray da) Han skulle bare kjøpte ting til å lage taco og litt snop. Så begynner jeg og se i nettene hva han har kjøpt.... En pose smash, en pose bamsemums, en 200 g melkesjokolade og ikke mindre enn 3 poser potetgull!!! I tillegg til 4 brus... Dette var liksom bare til oss. Huff, klarte ikke annet enn å bare flire av han ;P Selv om jeg vet at jeg kommer til å spise alt.. Klarer ikke ha snop liggende...
velsignet med to Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hehe, kanskje ikke så rart det ble litt dyrt da
lillemor og lillebror Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Hehe.. nei ;P Ser nå at vi i tillegg har en pose potetgull liggende fra før... Skal aldri sende han alene på butikken igjen!
spilledåsa Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Han har god og dyr smak når det gjelder godis...Smash og Bamsemus er jo ikke av det billigste slaget...Høres iallefall ikke gjerrig ut...He-he!Kos deg du!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 typisk mann folk, min var på butikken her i sted skulle ha potetesalat og poteter... kom hjem med posen full i snop itillegg, da var han med i går og kjøpte inn til helga....
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg synes det er strålende å sende mannen på butikken jeg. Særlig når det innebærer at vi ikke får plass i skapet til alt digget. Ender opp med at jeg sjeldent bruker penger på godis... OG - hvis de aldri handler alene skjønner de jo ikke fnugget av husholdningens hverdagsøkonomi, eller hva man har behov for! Det var helt herlig å se mannen komme hjem med 2 ammebher, ammeinnlegg og brystpumpe, klær i størrelse 50, og et svett smil rundt munnen. Det var fire dager etter sist fødsel - den dagen melka kom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå