Gå til innhold

Halsbrann (samme som skravle.....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene hatt halsbrann,regner med at det er det. Sur/sviende følelse akkurat i svelget ned til spiserøret. Noen som har råd mot dette? kommer uavhengig av om jeg sitter eller ligger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk oboy!!! :) Eller om du tilfeldigvis har lovehearts liggende, så funker det supert også!!! :)

Skrevet

hihihi kanskje jeg må en tur på butikken? sier ikke nei takk til godteri jeg,faktisk så tenkte jeg å kjøpe love hearts da jeg var på butikken tidligere i kveld,men sto over.......hmmmm skulle ha gjort det likevel da. Heldigvis ikke så langt til butikk, 5 min å gå.

Skrevet

Samarin, funker umiddelbart. Natron lindrer også i et glass med vann, eller et glass melk, eller en banan. Jeg har også kjøpt base te som funker fint, den drikker både jeg og samboeren som også har en del halsbrann for tiden, den er basisk og nøytaliserer syra. I det siste har jeg hatt halsbrann døgnet rundt, så jeg hiver i meg alle ovennevnte (kan jo bare ta 4 samarin i døgnet står det på pakka, og jeg bruker minst to om natta.)

Skrevet

Og forresten Nyco, det bruker pappa, og det smaker som bruspulver :-D

har hørt noen sverge på at lovehearts hjelper..

og så skal man huske å spise ofte og i små måltider for å prøve å hold det i sjakk..(uten at det hjelper det spor på meg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...