Gå til innhold

Dette kaller jeg rask service!


Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bestilte bæresjal natt til 30. august på krusedull.net (håper ikke dette blir tatt som reklame...folk snakker jo om kjøttkakene de kjøper på rimi uten at det blir sletta), og valgte forhåndsbetaling. Fikk regning på mail med engang, men var litt treig så betalte den ikke før den 31. Men hva tror dere dukker opp i posten i dag? Jo, det splitter nye bæresjalet!:-) Passer perfekt siden jeg har bursdag i morgen. Og de hadde håndskrevet hvor jeg kunne finne knyteinstruksjoner og sendt med en lapp der det stod om sikkerhet. Det beste av alt var jo at frimerkene var ikke stempla, så der sparte jeg 55 kr i porto!:P

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...