Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Bestilte bæresjal natt til 30. august på krusedull.net (håper ikke dette blir tatt som reklame...folk snakker jo om kjøttkakene de kjøper på rimi uten at det blir sletta), og valgte forhåndsbetaling. Fikk regning på mail med engang, men var litt treig så betalte den ikke før den 31. Men hva tror dere dukker opp i posten i dag? Jo, det splitter nye bæresjalet!:-) Passer perfekt siden jeg har bursdag i morgen. Og de hadde håndskrevet hvor jeg kunne finne knyteinstruksjoner og sendt med en lapp der det stod om sikkerhet. Det beste av alt var jo at frimerkene var ikke stempla, så der sparte jeg 55 kr i porto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå