Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 På ulldyna til voksi-posen jeg har (8 år gammel), står det at den må renses. Men når jeg ser på hjemmesiden til voksi, står det at ulldynen kan vaskes på ullprogram, eller kald vask. Hva kommer dette av? Hva står det på vaskeanvisningen til deres ulldyne? Og har dere evt. prøvd å vaske den i maskin istedet? Hva anbefaler dere? På forhånd takk for svar
Mamma2OO5 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har ikke prøvd, men hadde helt klart kjørt den på ullprogram ja:o)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg har nylig vasket min på ullprogram, gikk så fint atte. :-)
Bietta Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Min voksipose er 5 år gammel, og det står også at den må renses... Har vært veldig usikker på hva jeg skulle gjøre i forhold til vasking, er rett og slett et tiltak å skulle dra den på renseriet! Men det må vel gå bra med et kaldt ullprogram i maskin....???? Går å putter den i vaskemaskina NÅ!
Bietta Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Haha! Putta posen i maskina og stilte inn programmet, så var jeg FRI FOR MILO!!!!! Var det et tegn, eller....?
petite fleur Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Min voksipose er 10 år gammel, og jeg vaska den på ullprogrammet - gikk brillefint det!
twoboys & a girl Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Min er 5 år. Men jeg vil levere den til rens, såppas dyr at jeg ikke tør gjøre det selv i tilfelle.
Beama Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg skal prøve å vaske min på ullprogram nå... krysser fingrene for att det går fint=)
Bietta Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Beama, har du vaska den? Hvordan gikk det?
Beama Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Det så ut som det gikk fint... vasket den på helt kaldt ullprogram da=)
Bietta Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Takk for svar, da putter jeg min i maskina! Har også helt kaldt ullprogram, så regner med det går bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå