Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene hatt halsbrann,regner med at det er det. Sur/sviende følelse akkurat i svelget ned til spiserøret. Noen som har råd mot dette? kommer uavhengig av om jeg sitter eller ligger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh jada:) tror det er litt typsisk når man går med gutter sa iallefall jm. men aner ikke jeg da.

min store redning er titralac som jeg har brukt hele tiden. tygge tabletter som ikke smaker vondt.

Har vært plaget STORE deler av svangerskapet. begynte vel i uke 16 faktisk...

Skrevet

gnafser 1100mg LINK. Eneste som funker på meg.

Skrevet

titralac kjøpes på apotek ja:)

Skrevet

godt råd fra meg som er gravid og sykepleier, kjøp flytende Novaluzid på apoteket. Den virker best på meg når den er kald. Virker utrolig bra når jeg stresser rundt på jobb i allefall!!:)

Skrevet

Hos meg er det lite som funker annet enn et utgått produkt som jeg har kavet for å kjøpe inn restlagre av. OG dessuten så er "kjerringrådene" som funker på meg: Club Soda (hjelper en liten stund) og av og til mandler (et par-tre gode håndfuller...

Skrevet

Skal eg være litt spent på kjønn igjen eg da? HAR tre jenter fra før, aldri vært plaget med halsbrann men det har eg no..... men dei såg jente påultraen da..................................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...