Gå til innhold

Jeg + kjæresten = sant? Quiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=102

Jeg fikk:

God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret.

det fikk jeg:)

Skrevet

Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret.

eg blir ikke såret, for har værdens beste mann!!!!

:):):):):)

Skrevet

DEN FIKK JEG OGSÅ:) Oi caps lock hehe

Skrevet

God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg.

65% har landet på denne bedømmelsen.

Ingen overraskelse;o)

Skrevet

Hehe... Jeg fikk:

Skrevet

Skrevet

Full klaff!

Skrevet

Jeg fikk

Skrevet

jippi! men det visste jeg jo da :)

Skrevet

34% har landet på denne bedømmelsen

Men disse testene sier jo ingenting om forholdet i det hele tatt..Men elsker mannen min det gjør jeg ja.. he he..;o

Skrevet

65% har landet på denne bedømmelsen

Skrevet

jg fikk også god match :)

Så på tross av at jeg er litt humørbombe for tiden, passer vi da sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...