Mille** Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=102 Jeg fikk: God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. )
adelia*termin 18/10* Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret. det fikk jeg:)
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret. eg blir ikke såret, for har værdens beste mann!!!! :):)
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 DEN FIKK JEG OGSÅ Oi caps lock hehe
*Rutletutt* Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. 65% har landet på denne bedømmelsen. Ingen overraskelse;o)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Hehe... Jeg fikk: Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret.
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret.
snuppelure 74 Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Jeg fikk Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret. jippi! men det visste jeg jo da
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 Full klaff! Oi, oi. Lucky you! Du må være hardt angrepet av Amors pil. Pass på at du ikke blir såret. 34% har landet på denne bedømmelsen Men disse testene sier jo ingenting om forholdet i det hele tatt..Men elsker mannen min det gjør jeg ja.. he he..;o
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. 65% har landet på denne bedømmelsen
Galskapens overhode Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 jg fikk også god match Så på tross av at jeg er litt humørbombe for tiden, passer vi da sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå