Helnøtt med spire:) Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Det har høljet med regn ned her, styrtregna. Så det var faktisk umulig og være ute:( Så i dag har vi vert inne hele dagen utenom da vi handla. Så de har kjeda seg litt, uff. Prøvde å gjøre det beste utav det, var litt på besøk hos mormor, kokte grøt hjemme, tegnet, perlet, lekt sett litt film fra Astrid Lindgren. Men har merket de har kranglet en del i dag ja:s Uff, jaja sånn er det med søsken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå