Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 der nede.Kjenner igjen følelsen fra tidligere sv sk,men aldri tenkt over hvor nært termin jeg har fått det.Noen som kjenner igjen hva jeg snakker om?hvor lenge til termin er det hos deg og når startet følelsen? Har 29 dager igjen jeg,hatt det slik et par tre dager nå.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg har hatt det slik i periodevis, men forrige gang fikk jeg det mye tidligere enn denne gangen så det er nok litt tilfeldig tror jeg
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Okei..for meg kan hun gjerne bare komme litt før tremin takk..:-) gleder meg til å få det overstått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå