♥maxen min♥ Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hva har dere gjort, og hvor lang tid hadde de det? Jobber 60%, som tilsvarer 10 dager pr mnd, er borte disse dagene. Sambo og jeg prøver så godt vi kan å overlappe hverandre. Kommer nok til å gå ned i 50% om ikke lenge, som kun er 8 dager mnd. Hvordan taklet dere situasjonen?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Teodor hadde en fase for rundt 2 mnd siden der kun mamma var ok, hylte som desperat hvis jeg bare gikk på do! Uansett hva pappa prøve på, så var det hjerteskjærende gråt til mamma kom igjen. Gikk over etter et par uker, men ser litt tendensene enda, hvis han merker at jeg går ut av rommet, ut for å hente post eller noe. Da står han på døra å gråter til jeg kommer tilbake. Når han skal passes av besteforeldrene sine bryr han seg ikke noe om at jeg drar, da smiler han og vinker, men ellers er han redd for at mamma skal dra fra han. Må vel bare la det gå litt tid, ikke mye annet å gjøre....
Mirakeljenta08 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 sånn har thomas vært fra han var 5mnd til han var 11mnd så begynte andre å gå greit å nå går det stort sett bra selv om mamma er veldig spesiell. går seg nok til skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå