martine68 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hvor har det blitt av deg vennen? Det er vell ikke så mye å gjøre i hus og heim at du ikke har tid til å stikke innom her. Håper du logger deg på snart så jeg får høre hvordan det går med deg. Som du ser av mine innlegg er det Pergo som gjelder her i gården. Er redd for å bivirkninger, men kjenner ikke stort enda. Jeg er klar for jakten på gullegget med el-tester og termometer. Jakten er faktisk straks igang. klem fra
skifer Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Tenker på deg jeg og Beth,håper du har det bra:) Klem Skifer
Beth Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Næmmen, så hyggeleg å bli etterlyst! Jau, du har rett, det har gått masse i hus og heim og hage i det siste. Armen min er noko betre, men det er liksom heilt på grensa heile tida, og den får jo ikkje fred. Så eg gumlar Omega3 og håper det hjelper. Etter planen burde eg hatt EL tysdag eller onsdag, men ingen positiv test. Tenkte eg skulle bruke den CB-pakka eg hadde liggjande, men kom ikkje igang før tysdag. Den første dagen var det ikkje utslag, men relativt sterk farge på streken (eg ser nå litt på dei strekane også). Strekane vart svakare utover veka, så enten har eg ikkje hatt EL eller så hadde eg ein veldig tidleg EL førre helg eller kanskje måndag. Vi hadde oss eit par omgangar på den tida, så kanskje ... Puppene var ømme i helga, litt mindre i dag, så eg veit nå ikkje heilt. Truleg rein ønskjetenking. Vi får nå sjå. Håpet er ikkje så veldig stort. Klem frå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå