Gå til innhold

på sykehuset igjen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

huff nå er jeg lei igår æfta begynte det så smått å gjøre vondt i rygg å mage så utover kvelden ar det 5 mi mellom og gjorde veldig vondt ! Reiste til sykehuset til sjekk og registrering og det viste seg at nå hadde jeg 4 cm åpning og hadde rier ! fikk være der over naten men kl 02 00 i natt dabbet det avigjen ! lurer fælt på hvor lenge man kan gå med 4 cm åpning før det skjer noe! jeg begynner nemlig å bli veldig lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres kjedelig ut! men da har du iallefall baby snart, da!!

lykke til videre! :)

Skrevet

uff huff! Vet ikkje g men LYKKETIL I ALLEFALL

Skrevet

takk for det håper det skjer noe snart !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...