elhingsto Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 huff nå er jeg lei igår æfta begynte det så smått å gjøre vondt i rygg å mage så utover kvelden ar det 5 mi mellom og gjorde veldig vondt ! Reiste til sykehuset til sjekk og registrering og det viste seg at nå hadde jeg 4 cm åpning og hadde rier ! fikk være der over naten men kl 02 00 i natt dabbet det avigjen ! lurer fælt på hvor lenge man kan gå med 4 cm åpning før det skjer noe! jeg begynner nemlig å bli veldig lei!
line_n & sara Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 høres kjedelig ut! men da har du iallefall baby snart, da!! lykke til videre!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 uff huff! Vet ikkje g men LYKKETIL I ALLEFALL
elhingsto Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 takk for det håper det skjer noe snart !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå