Sessa ruger igjen... Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Ble sulten av pinnekjøtttråden, men så kom jeg på at svigermor lager fårikål til meg i morgen og så ble alt så meget bedre!! Kunne ikke spise fårikål i fjor pga amming og urolig unge og det skal jeg ta igjen i år. *glederseg* Flere som er like glad i fårikål som meg???
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 NEI, æsj! Det lagde stefaren min isted, og jeg nektet såklart å spise! Klarer ikke lukten, smaken...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 NAM NAM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får ikål er noe sinnsykt godt... Hmm det skal vi ha en dag gitt... Har kjøtt i frysen..
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg lagde det på tirsdag og hadde det 3 dager på rad, nam, nam!!! Dattera vår likte det ikke og hun spurte pent om hun kunne slippe på torsdag..... Men jeg skal nok ha det en gang til i løpet av høsten tenker jeg!!!
Heira☆ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 ÅÅÅÅÅÅHHHHH, jeg DIGGER fårilkål!!! Gleder meg så til jeg skal lage årets første kjele, og den blir ikke liten ;o) Pleier alltid å lage så vi har en dag eller to til. (Er jo best da da) Må vel ut og se om jeg finner no fårikål-kjøtt snart. Har ikke sett butikkenen har kommet med det tilbudet ennå. Men er vel rett rundt hjørnet vil jeg tro.....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 ble aldri så sur som når jeg kom hjem fra skola og det lukta fårikål til middag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå