Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 noen som har noen fine navn som passer med adele? enten før eller etter... best om det er et kort navn:) har ikke funnet noen jeg er fornøyd med selv...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Oi, mange fine navn da. Går jo veldig på hva du liker. Tine Adele synes jeg hørtes bra ut da.
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg kjenner ei som heter Elisabeth Adele, men det blir jo litt langt da. Ellers... Adele Sofie, Adele Helen, Adele Marie, Millie Adele, Live Adele, Maren Adele, Malin Adele...
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 adele sofie hadde jg gått for..
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 eller adele cathrina.. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Adele er fint alene som det er synes jeg, men hva med: Adele Mari Adele Mariell Adele Chanett Adele Christin Adele Sofi
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 takk for mangen fine navn:) har litt å gå på nå...dersom flere har noen navn, bare kom med dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå