Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg elsker mikro mer enn mannen min og mannen min mer enn kattene mine som jeg også elsker og jeg elsker den ene katten mer enn den andre samt at jeg eeelskeeer min avdøde mor mer enn mannen min og jeg elsker broren min noe høyere enn jeg elsker søsteren min. Også har vi sånne som pappa som elsker jobben sin og det mener jeg også går an. Jeg tror ikke at det åelske må defineres etter personer. Jeg tror man er tilbøyelig ti å elske hva som helst. Noen ELSKER senga si, og det tror jeg er fullt mulig men på forskjellige plan.. Ble litt rotete men dere skjønner sikkert poenget. Hva tror dere?
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg elsker å sove lenge om morgenen når jeg er trøtt, og jeg elsker å drikke en iskald øl mens jeg jubler og synger fotballsanger;) Jeg ELSKER å shoppe og få meg nye klær som passer perfekt, og jeg elsker å synge, skrive musikk og stå på en scene;) Jepp, jeg skjønner hva du mener;) Og det er fullt mulig å elske alt mulig rart, men ja, det er på forskjellig plan. Akkurat som jeg elsker kjæresten min på en "kjæreste-måte", og barna mine på en betingelsesløs måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå