Gå til innhold

MÅ man elske personer?


Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg elsker mikro mer enn mannen min og mannen min mer enn kattene mine som jeg også elsker og jeg elsker den ene katten mer enn den andre samt at jeg eeelskeeer min avdøde mor mer enn mannen min og jeg elsker broren min noe høyere enn jeg elsker søsteren min.

 

Også har vi sånne som pappa som elsker jobben sin og det mener jeg også går an.

 

Jeg tror ikke at det åelske må defineres etter personer. Jeg tror man er tilbøyelig ti å elske hva som helst.

 

Noen ELSKER senga si, og det tror jeg er fullt mulig men på forskjellige plan..

 

Ble litt rotete men dere skjønner sikkert poenget. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker å sove lenge om morgenen når jeg er trøtt, og jeg elsker å drikke en iskald øl mens jeg jubler og synger fotballsanger;)

 

Jeg ELSKER å shoppe og få meg nye klær som passer perfekt, og jeg elsker å synge, skrive musikk og stå på en scene;)

 

Jepp, jeg skjønner hva du mener;) Og det er fullt mulig å elske alt mulig rart, men ja, det er på forskjellig plan.

 

Akkurat som jeg elsker kjæresten min på en "kjæreste-måte", og barna mine på en betingelsesløs måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...