Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 sett det er mange som blir rakket ned på for å stemme på frp, også har jeg sitti å tenkt litt.. disse inteligente som stemmer ap, kanskje kan hjelpe meg litt??? på 60tallet, var det ap som kom til, og da fikk de uoffesiell rekord i løftebryting, det var vel på samme tid som økonomien til samtlige i norge som ikke hadde flust av penger fra før av gikk til pokkerivold?? er ikke så veldig politisk av meg så vet faktisk ikke det med sikkerhet og jeg levde heller ikke på 60tallet, men har hørt familien min prate på dette flere ganger.. har også lagt merke til at det som regel er folk med høy utdanning som stemmer ap, er vel fordi at det er dere det ganger for dere tjener nok?? ikke fordi dere er så smarte? ap er bra for de som har råd til det?? de som tjener lite tjerner ikke på å ha disse på stortinget??? uansett, det jeg ville ha hjelp til var... av alle løftene i soria moria avtalen, hvor mange av de er blitt holdt?? selv har jeg ikke merket til et eneste et???
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 AP var bra for Norge kun i årene like etter andre verdenskrig. Etter det har folk stemt av gammel vane, og fordi foreldrene har gjort det. AP er et pari generasjoner stemmer bare fordi de er vant til det innen familien sin. Bare se på AP stemmere, og se jeg har rett. Og feil:AP velgere er ikke mere intelligente enn andre. Man føler for forskjellige saker. Har ikke noe med IQ å gjøre.
Diva Muffin Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg tror de med penger gjerne stemmer Høyre. Men jeg tror også at Arbeiderpartiet har mange kjernevelgere, som anser de som et trygt valg. Man vet hva man får (eller gjør man egentlig det?) Faren min står på lista for Ap, jeg har faktisk aldri spurt han om grunnen til akkurat det. Tror vi må tilbake til kjernevelgere, bestemor var Ap'er på sin hals og var til og med på Stortinget og "kjeftet" i spørretimen Ap er også et strategisk parti å stemme. De kan samarbeide med sentrumspartiene, og de mer røde. Skulle gjerne skrevet mer om dette, men det er ei lita som vil ha mat
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 skriv gjerne mer etter matingstiden=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå