meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Nei. Da jeg var gravid hadde jeg ikke:)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg har vært gravid noen ganger og aldri hatt festeblødning.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg hadde heller ikke festeblødning da jeg ble gravidi mai. Jeg var mye her inne før jeg ble gravid, og det kan virke som om festeblødning blir snakket mye om, men ikke at så mange opplever det.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg hadde det ikke på forrige sv.skapet, og ei heller i dette.. Men er det mange som opplever det? Knapt nok hørt om festeblødning jeg
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Ikke jeg heller har hørt så mye om det,men det virker som om ALLE har det her inne;-)) Men da er det sikkert like mangen som ikke har det:-)
Hera83 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Hei! Det er visst ganske sjelden at man får det, derfor er jeg veldig usikker på om det faktisk var det jeg hadde for noen dager siden (7 dager etter positiv el-test). Om det var en festeblødning vet jeg ikke før neste helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå