Gjest Lenchen Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Det er helt utrolig hvor deilig det er å legge seg nedpå og sove 1/2-1 time på ettermiddagen. For dere som har mulighet, prøv det!! Hilsen en nettopp våkna:
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har også nettopp våknet. Det er kjempedeilig å kunne sove litt på ettermiddagen. Det gjør jeg nesten hver dag.
Sunniva78 har to små Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jepp, jeg gjør det nesten hver dag:-)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det hedde virkelig vært deilig å sove litt på dagen men min fastlege sa at det måtte jeg ihverfall ikke gjøre!!! Strengt!!!...??? Tør ikke gjøre det da, og nå er jeg stuptrøtt kl 8 på kvelden å for å være ærlig er det dødskjedelig!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 ???????????? Den skjønte jeg ikke...
Ninemi Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Mhm, det har vært fast takst siden jeg ble gravid. Det er sååå godt. :-)
Buick Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Ja den som hadde fått fred lenge nok til å gjere det. Ikkje så enkelt med to andre som masar og ingen andre voksne i nærheta. Nyt det så lenge dokke kan;) Det er himmelsk å få barn, men av og til har ein berre lyst til å vere åleine ei lita stund. Spesielt i dag når vi har vore inne heile dagen pga sipregn ute. Blir mykje suring på alle og einkvar då ja. Men det er jo godt seinare på kvelden når dei har gått til ro då
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Legen advarte mot å sove på ettermiddag? den skulle jeg ha fått forklart litt nærmere. Jeg sover med god samvittighet når jeg er trett (kommer an når på kvelden jeg er trøtt da). Det er så deilig å sove å slappe av. Vi må vel benytte anledningen nå når vi har den,blir annerledes når disse små kommer å holder oss våkne. Ser ikke helt frem til nattevåk og det,men får ta det som det kommer.
brummemamma- Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Nettopp våknet jeg og sovnet på sofaen da min kjære så fotball. Veldig deilig å sove! Sover litt etter jobb de fleste dagene og. Synes det virker veldig merkelig at fastlegen sier man ikke skal sove på dagen, det eneste må være viss en ikke får sove om natten, men jeg sover som en stein da og uansett.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 jeg unner meg en liten hvil mens ongene er på skole å i barnehage...hehe tar på å være gravid å nyter hver en stund jeg får for meg selv,begynner snart på voksenopplæring så da blir d lite med tid til søvn på dagene:)
mizz25 Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Så måtte det da selvfølgeli en anonym inn her med ett klokt svar/komentar... =)
vipsen*en av hver* Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Er ikke bare å slenge seg nedpå her i gården.. Min sønn er straks 2 år og må passes på... Min samboere jobber ofte så blir ikke mye soving..
nungo Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 Gjorde det ofte under første svangerskap :-) Men nå har jeg en 3 åring som hentes på veien hjem fra jobb, så det blir ikke noe soving på meg før hun har lagt seg (er som regel alene med henne hele ettermiddagen). Selv om formen min er veldig god, kjenner jeg at dette svangerskapet er tyngre når jeg har en fra før. Går og legger meg kl. 22 hver dag da, slik at jeg i alle fall får sovet tilnærmet 7 timer hver natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå