Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 hvordan så deres ut, så det ut som om dere var gravide, eller forandret det seg etter hvert?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hehe, eg tempa i 2 og et halvt år, men den eine mnd eg ikkje tempa så vart eg gravid...hihi... så då fekk eg faktisk ikkje sett det....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg tempet faktisk heller ikke akkurat den mnd det klaffet, hadde tempet ett år i forkant. Men tok temp rett etter positiv test, og da var den faktisk mye lavere enn vanlig.. Men da hadde jeg jo som sagt ikke målt tidligere i syklusen, så vanskelig å si om den hadde steget eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Interessant at det klaffet i den pp dere ikke tempet. Kanskje det er noe i det de sier om at hvis man stresser for mye med det så blir man ikke gravid...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 jeg hvet ikke om det kan kalles at jeg tempet da jeg ble gravid, men jeg tok tempen i øret (vi har en sånnen øretermometer:)) den dagen før jeg skulle ha eggløsning, og den dagen som jeg skulle ha eggløsning hadde tempen stege 0,1 grad:)hehe... fra 36,7 til 36,8... jeg hadde aldrig tempet før og derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve dette...
Erisa* Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Jeg tempet den mnd jeg ble gravid, tempen fulgte "oppskrifta" som den skulle. Ganske fascinerende, egnentlig! Først en liten stigning etter el, så etter noen dager steg den enda mer. Etter at jeg testet positivt (3 dager før IKM), tempet jeg ikke mer, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå