mai mammaen til to Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 magen min er så sinnsykt oppblåst.. syns det er vondt å ha på mine gamlebukser... sist så gikk jeg masse ned i starten så begynte ikke med mamma klær før i uke 13-14... men no er jeg kjempe oppblåst..er bare 5 uker på vei enda..hehe.. så er jo teit å bruke det enda... men har funnet frem en sånn godbukse jeg hadde sist..så den bruker jeg når jeg er hjemme.. har bare fortalt det til nærmeste familie og.. hmmm..
jente og gutt Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Var vel ikke mer enn åtte-ni uker denne gangen tror jeg...
Mamma2OO5 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 første gangen begynte jeg aldri, var sommer så jeg brukte bare skjørt.. Har kjøpt meg nå, er i uke 12 snart, men har enda god plass:o)
Gjest mphs Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Tok på meg en mammabukse i dag, men den er alt for stor rundt maven. Men mine vanlige bukser utenom en er for trange og den var til vask. Jeg er 11+2 uker på vei med nr.2.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Ca 12-13 uker tror jeg at jeg var. Var ekstremt oppblåst, så det var deilig å få på seg mammabukser da ja. Men ofte var det for store tidlig på dagen, så jeg brukte de mest på kvelden. Er i 19.uke snart, og de er fremdeles litt stor på morgen, men det går fort over ;o)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 brukte trange klær helt til uke 16, men da begynte det å stramme:) hehe. var vel rundt der jeg kjøpte mamma bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå