Cat.68 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Gratulerer med ny mage snuppa ;o)) Ser du har kommet deg rimelig greit. Har du lurkikket på den?, er du fornøyd?
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hei, og takk for det:) Har ikke turt å lurkikke, er litt pysete av meg;) Fikk beskjed om at jeg kan dusje imorgen kveld eller mandags morgen, så det blir nok ingen sniking før det;) Men må faktisk innrømme at jeg er nervøs for å se, hehe. Syns det er litt småskummelt.
Cat.68 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Gleder meg til å høre om resultatet. Åhhh den første dusjen er sagolikt deilig ;o))
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Er den? Jeg er skikkelig nervøs jeg, redd for at det skal være vondt og ekkelt og sånt:-/ Har du vasket det "korsettet" ? Står at jeg kan vaske det, men lurer på om jeg kan hive det inni på 40 grader?
Cat.68 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg har en kroppsbody som går ifra knærne omtrent og opp under bysten. Der står det at den skal håndvaskes, så det har jeg gjort. Bruker en stram bred hold inn truse mens den tørker. men nå skal jeg kjøpe enda en bødy så jeg har noe å bytte med.
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Aaahh ok, da så. Jeg har bare et slags korsett som går fra under bysten til hoftebeina ca. Men jeg hadde kanskje ikke så mye hud. Vet du hvor mye hud du fjernet?
Cat.68 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 Jepp og det var mye. 1859 gram og de fettsøg 500 ml.
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Ok, det var bittelitt mer enn jeg fjernet;) Men jeg har jo litt lavere BMI, litt under 21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå