Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg skjønner virkelig ikke dette. Hvorfor er det så viktig at klesdrakten skal fortelle verden hva slags kjønn det er på babyen? Alle som kjenner meg, vet jo fra før av om det er gutt eller jente jeg har, uansett hva slags klær hun/han har på seg. Og tilfeldig forbipasserende på fortauet - de behøver jo ikke vite det. Så hva er poenget?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hva er poenget med å ta dette opp i det hele tatt??? Selv syns jeg det er kjempegøy med rosa til jente og blått til gutt....men selvfølgelig ikke kun det da. Smaken er som baken, delt i to
MC81 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det er helt opp til deg selv om du vil være med på gutte jentefarge greia. Kjente noen som også ikke tenkte på det, men ble veldig bevisste etter at alle trodde det var gutt når det var jente!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg bruker brun, grønn, blå, hvit, gul, rød, rosa, lilla, svart på min jente.. Men syns det er rart med rosa på en gutt :-/
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg har bare gutter, og bruker klær i de fleste farger, men styrer unna rosa og mye hjerter/blomster. Synes heller ikke noe om å _alltid_ kle babyer i rosa/lyseblått fra topp til tå etter hvilket kjønn de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå