Gå til innhold

Så gikk vannet...


Gjest

Anbefalte innlegg

..denne gang også. Er nesten i uke 37(mangler et par dager), og vannet gikk kl 0301 natt til idag.. Selvfølgelig dukker det samme problemet opp som sist gang; riene vil IKKE starte av seg selv! Har nå blitt sendt hjem etter at det ble konstatert at hodet hadde festet seg i løpet av natten og dagen idag.

Tilbake imorgen tidlig for å få indusert drypp for å sette meg igang. Pyton!

Hadde booket meg inn på fødeloftet (SUS) og alt, men det gikk ikke min vei denne gang heller.

Vel vel, imorgen en gang ligger jeg nok med vår nye baby i armene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde du noe tegn før vannet gikk? murringer osv.. vannet gikk først hos meg å sist gang, så jeg håper d gjør d denne gangen også.. men akkurat nå kjenner jeg ingen tegn til fødsel, så d bler vel evigheter t noe skjer hos meg (har termin 7/9, menstermin va 29/8).. men viss vannet gikk helt uten videre hos deg så er d kanskje håp for meg også :) skal også føde på fødeloftet på sus, viss jeg ikke må bli igangsatt då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen spesielle tegn, nei. Hadde allerede hatt mye kynnere noen uker, og har vært kvalm de siste dagene, eneste. Men det var jeg på en måte blitt så vant med at jeg ikke har tenkt over det som noe fødselstegn. Tror det er veldig individuelt hva folk føler før vannavgang, om de i det hele tatt merker noe, da.

Har nettopp vært i gang med å vaske gulver, i håp om å få noe fortgang i riene, men merker ikke noe så langt :( Kjedelig, dette. Håper ikke du må oppleve det samme, men at du får føde på loftet som planlagt ;)

Ble du satt igang sist da, eller kom riene av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riene kom av seg selv 1 time etter vannet hadde gått, å 2timer å 20min etter var jenta mi født :) håper at jeg får en sånn fødsel denne gangen også.. men å vaska gulv er jo ganske bra (tror d va d så gjor at mitt vann gikk :o) ) så d kan jo væra at riene tar seg opp selv nå i løpet av natta.. lykke til imårrå, må sei at eg missunne deg så får babyen din i løpet av morgen dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, heldiggrisen! Ikke at du kanskje må settes igang, da, men at du snart får møte babyen din....

 

Masse lykke til, får håpe det skjer noe av seg selv i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, da var det overstått. Søndag 2. september kom gutten min til verden, 3014g tung og 49cm lang. Det gikk som fryktet; fødselen måtte settes igang- igjen. Begynte faktisk å få litt rier lørdagskveld, som tiltok i styrke, men ikke i hyppighet.. Fikk satt drypp kl 9 søndag morgen, og klokken 1048 var det over. Det gikk veldig fort, og var utrolig vondt! Men nå er det i alle fall over, og jeg sitter med en nydelig prins i armene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten! :)

 

..tross alt bedre å bli satt igang enn

å ikke komme igang i det hele tatt!

 

Håper dere har en fin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...