meg og jentene Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Altså, sånt grønn-blåaktig merke på babyens hud som noen babyer blir født med. Ble før i tiden lett forvekslet med mishandling. Jenta mi ble født med slikt merke øverst på rumpa. Nå har det kommet litt langs ryggraden også. Noen som vet om eller når det forsvinner? Eller om det kan bli mer og mer? Hvor vanlig er dette?
Hiv o'hoi Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 det er veldig vanlig, så lenge barnet har asiatiske gener i seg.. det forsvinner etterhvert, men jeg er ikke helt sikker på når.. rundt året eller noe sånt..
meg og jentene Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Ingen asiatiske gener her i gården... (Men litt latinske).
meg og jentene Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Men mener du at det da er mongolske gener i vår familie selv om jeg ikke visste det?
Hiv o'hoi Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 jeg er ikke akkurat rette personen til å påstå noe sånt.. men jeg har blitt fortalt at det bare er de med mongolske gener som får slike flekker, og at de forsvinner rundt året på barnet.. Kan ikke garantere noe fra eller til, da dette bare er noe jeg har hørt..
Katja Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Mine er halvt asiatiske, og begge ble født med slik flekk rett over rumpa. Her forsvant de når ungene var rundt 2 år. Har du søkt på nettet, står sikkert mer om det der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå