prøvekluten+3små Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 jeg har gjort det,men helt glemt å tenke over om dette er ok å drikke for en gravid...står nå ingenting på flaska i allefall
Athina' Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Herregud dette nettet i dag grrrrr, så jeg prøver igjen: Jeg hadde ikke klart meg utern nyco!! Med en gang jeg kjenner det begynner å brenne så slukker jeg den med nyco for den funker så bra :-))Fungerer også kjempebra hvis man har luftsmerter så den er en nødvendighet her i huset. Åssa smaker den bruspulver som jeg spiste sent på 70 tallet hehe YUMMI!
Maria&Casper Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Knasker bare LINK jeg da mot halsbrann.. Eneste som funker..
prøvekluten+3små Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 har og link,men sto vel i anvisninga på denne at det ikke er det gravide helst skal ta,så jeg holder meg til nyco'en..hihi,jeg er og av de som synes nyco er godt!synd en ikke ska drikke ubegrensa av det:oP
*Smiley* Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Bruker gavison tabletter jeg.Funker bra og smaker ikke mint.Hater mintsmak.He, he.Dette kan gravide ta.Fåes i flytende også
Miamed4mannpåvei Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jeg brukte mye nyco sist svangerskap, men på slutten var det kun pepcid duo som funka. Dyre greiene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå