Gå til innhold

Så latterlige menn er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var neppe nytt for noen. Her er dagens opplevelser som forsterker inntrykket:

Først er jeg og tusler i byen. Jeg har på meg kjole, og med litt fantasi kan man ane en slags fordypning der vanlige folk ville hatt ei kløft. Dører blir holdt opp for meg, jeg får til og med gå foran en fyr i kassa da jeg skal betale brusen min, mens han har ei stappfull handlevogn.

Så sykler jeg en tur. Svetten renner, og jeg peser ekstra med å holde pulsen høy. Jeg kommer til en lang og bratt bakke, og har motvind. Så møter jeg en annen syklist, selvsagt en mann. På samme side av gang og sykkelstien som meg. Han skal ikke vike, nei. Han er så oppsatt på å ikke vike at han bremser opp rett foran meg, og setter ene beinet i bakken mens han prøver å mane frem sitt ypperste hestkuk-uttrykk. Jeg hadde jo ikke kjolen på lenger, og jakka var lukket helt opp til haka.

For noen år siden jobbet jeg i en butikk, og vi hadde en kjekk kunde som gikk under det fordelaktige navnet Kyllingmannen (det gikk kun på matvaner, ikke utseende), og denne karen var da kjempehyggelig mot meg, men sur og tverr mot kollegaene mine.

Så den latterlige konklusjonen: Menn klarer bare å være hyggelige hvis det er pupper i sikte! Deres grad av vennlighet baserer seg på om motparten er noe å se på eller ikke.

Jeg klarer liksom ikke å klandre dem for det heller.. de er jo bare menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

utrolig høyt refleksjonsnivå!

det skjer tydeligvis mye i livet ditt.

kanskje du kan gi ut bok med disse intelligente observasjonene dine

Skrevet

Kanskje det? Forfatter er sikkert en flott tilværelse :)

Skrevet

Ganske latterlig du og. Bruker å la gamle damer som bare skal ha en pose lakrisbåter gå foran i køen og jeg, men ikke fordi de har så fine pupper!

Skrevet

Merkelig oppfatning av det andre kjønn. Er du litt innbilsk kanskje??

Skrevet

En kommentar fra en mann, og han føler seg truffet. Så pussig.

Skrevet

Jeg er innbilsk i den grad jeg har grunn til å være innbilsk. Et helt normalt syn på meg selv, med andre ord.

Skrevet

Kall det gjerne unormalt.. Jeg vet lite om hvordan du blir behandlet. Jeg kan bare trekke konklusjoner ut fra de oppdagelsene jeg gjør, ikke sant? :)

Skrevet

Følte meg svært lite truffet. Kanskje er man bevisst eller ubevisst hyggeligere mot en man finner fysisk attraktiv, men der tror jeg menn og kvinner er ganske like.

Skrevet

"de er jo bare menn" syns nå jeg er ganske nedverdigende å si.

Skrevet

Og det skal du få lov til å synes! :)

Skrevet

Selv om man finner noen fysisk attraktive eller ikke, er det da grunn til å være drittsekk mot folk man ikke synes er noe å se på? Det var hovedpoenget mitt.. Det kan godt hende kvinner også er slik, det tviler jeg overhodet ikke på.

Skrevet

Glemte du puppene dine hjemme når du var på sykkeltur? Siden han ikke så antydning til dem, mener jeg...

Skrevet

Jeg har bare to slappe/tomme majonesposer av noen pupper, så de er lett å legge igjen.

Skrevet

Høh, da kan det jo ikke være derfor noen av de var greie med deg;-p

Skrevet

Haha! Jeg trøster meg med det :D

Skrevet

Synes innlegget ditt var herlig selvironisk - til jeg leste siste avsnitt.

Der konkluderer du med at du er deiligere enn kollegaene dine, og da tapte innlegget seg litt. Om ikke kollegaene dine var mannfolk, da.

Skrevet

I følge han var jeg sikkert det. Hvis det er noen trøst, så synes sikkert 99% av de andre kundene at noen av de andre jentene var penere :)

Skrevet

spesielt når jeg kommer stressende med håret til alle kanter og allværsjakke. Så er nok ikke helt enig i dine observasjoner. Og både når jeg kjører bil og sykler, synes jeg menn er flinke til å vike. Kvinner er mye værre, men det er jo en helt annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...