Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 klarer deres små å klatre??? Innbiller meg at mini her er mye "flinkere" motorisk enn storebror var..han klatrer opp og ned av sofaen, senga vår, klatrer opp en "tretrinns" stige med sklie vi har i hagen - og er i det hele tatt turbo:-) Er dette litt tidlig?? #lengter tilbake til spedbarnsstadiet#
Mamma´n til A og F Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Ja!! Er mye kjappere enn storesøster. Har noen å se opp til, så det fremmer vel motivasjonen tenker jeg:))
yasmina Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Naa er mini 14,5 mnd og for 3 mnd siden fant vi ham i toppen av en 8 trinnsstige. Hadde ikke trodd han skulle komme opp der nei.... Han klatrer fint opp i rutsjebaner ( sklier) og setter seg selv og sklir ned. Opp og ned sofa/ seng ol har han ogsaa gjort i vel ca 2 mnd. Tidligere var det for hoeyt. Hvis han ikke naar opp naa saa henter han krakken til storebror og proever via den. Tror dette er ganske vanlig, men aner egentlig ikke...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 hm, kanskje det bare er at det var langt mer sjarmerende med førstemann, da...husker ikke han var så "slitsom"..hehe torbogutta:-)
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Alle mine har vært små "klatremus" og vi har latt dem holde på, så i den alderen hadde de alle klatret i mange mnd allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå