Gå til innhold

Nå er det min tur.. Vurdering for bukplastikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time den 25 september... Er så spent og nervøs at jeg holder på å kaste opp..

Dere som har vært på Moxnessklinikken, hva kan dere fortelle om den? Var de "strenge"? Altså, hva er sjansen min for å få en operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nå har jeg ikke erfaring med den klinikken, men sjansen for å få operasjon, kommer jo an på henvisningen og hvordan magen din ser ut.

Skrevet

Ja.. Nå er jo magen min utrolig "slafsete" da.. Henger godt nedom buksa.. Kan ikke gå med trange klær, eller kjole...

Dette påvirker meg sosialt, jeg tar aldri med meg ungene i Badeland eller på stranda... Etc. etc....

Men jeg har en BMI på 27 og noe, noen sier det er for mye?

Skrevet

Et spørsmål ut av ren nysgjerrighet: Har du tenkt å få flere barn etter bukplastikk?

Jeg ser at magen min blir temmelig slarkete når jeg blir ferdig med slankekuren.. Fremtidsutsiktene er ikke de lyseste hvis jeg må gå rundt med alt det skinnet til jeg har gjennomgått enda et svangerskap om 3-4 år.

Skrevet

Tror det er veldig forskjellig ang. bmi'en. De følger den nok ikke slavisk. Noen steder er grensen 25 og andre steder tror jeg den er 27. Men jeg mener å huske at Cat var knallflink å slanke seg men ikke kom helt under 27 likevel, men operasjon ble det:)

Det med badeland og sosialt høres veldig kjent ut....sånn er det her også. Har du mye heng?

Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt å få flere barn. De sier jo at det ikke er lurt å ta bukplastikk hvis man skal ha flere barn, da man risikerer å få likens mage som før igjen.

Skrevet

Skal slanke meg så spruten står frem til jeg skal dit på vurdering.. Høhø.. =P

Vet ikke hvor mye heng jeg har jeg... Men det henger en centi eller to nedom buksa hvertfall.. Og når jeg setter meg så formelig velter det ut... =/

Skrevet

Jeg er operert på Moxnessklinikken og har inget annet en gode ord å si om dem. Jeg trur de legger seg på en bmi på 27 der, men jeg klarte ikke å komme meg til den grensen og ble godtatt og operert dagen etter med en bmi på 28,3. Jeg hadde ei kvinnelig kirurg og hun var meget behagelig og skikkelig grei.

Jeg trur det er en helhetsvurdering og den vil nok variere fra person til person. Lykke til.

Skrevet

Okei.. Skal inn til vurdering hos en kvinnelig kirurg jeg oxo...

*håpehåpehåpe*

Går du forresten på den Ketolysekuren enda Cat?

Skrevet

Begynner mulignes navnet hennes på B? I så fall kan du være aldeles trygg, Det var hun som opererte meg. Ryktet sier desuten at hun selv har gjennogått en slik operasjon, men det vet jeg jo ikke for sikkert.

Ja jeg er fortsatt på kur ;o)) har 4kilo igjen til første mål.

Skrevet

Hehe, ja det gjør det... Så hun er snill altså? Åhhh, det hadde vært så supert!

Kanskje du vil kjøpe av meg noe "utstyr" da? Hehe, bestilte meg masse rart for at jeg skulle begynne på den, men jeg greier aldri i verden å følge en sånn kur. Her må det heller varige forandringer til.. =)

Send meg en post om du er interessert =)

*logge av og spise middag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...