Gå til innhold

nå har han begynt og åle seg frammover


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

han ble født 20 mars og er så aktiv som bare det klarer ikke være rolig i et sek nesten. det er så kjekt når de er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morro.. sånn er min sønn også. Født 21. mars. Han dytter seg mest bakover og gynger i krabbestilling.. Men klarer å dra seg så smått litt og litt framover også... Tror ikke det er lenge før han krabber. Utvikler seg hele tiden, veldig spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dattera mi er akkurat lik Kaja_07! Klarer å komme seg litt framover,men det går mest bakover. Og så står hun og gynger med rompa i veret. Veldig festlig å se på:) HUn er fødd 24.mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er kjempegøy!! hihi!!

min lille kom 18. mars. nå åler/ruller/vrir hun seg alle veier!! :) på stellebordet er hun jo bare helt vill!! ligger ofte å drar av seg sokkene. hehe!!

 

her om dagen fant jeg henne plutselig ca en meter utenfor teppet hennes! (pleier å gå litt til og fra og se til henne.) hun lå da og strekte seg etter vippestolen sin. den SKULLE hun ha, virket det som. hehe!!

det er så gøy å se når de er så aktive!! :)

 

det er en veldig koselig tid nå! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det full fart her i huset, hun åler seg framover og det går ikke sent heller. Hun er faltisk 3-4 mnd tidligere uten enn storebroren!! Finner henne ofte under en stol eller et bord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...