Nemofish Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Når forsvant det? Vi er så vant til det, og legger ikke merke til det lenger, men det gjør jo andre, og særlig andre barn lurer på hva det er... Håper så at det forsvinner før snuppa vår begynner å synes at det er ubehagelig at det blir lagt merke til!
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Ikke meningen å "ødelegge" tråden din, men kan jeg spørre hva storkebitt er?
Mille** Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jenta mi som blir 2 år i morgen har enda litt igjen av storkebittet sitt, men det er akkurat i hårfestet så det vises ikke. Lillesøster er 19 år og har enda storkebitt. Hun var så stor da hun kom (5 kilo) at storken måtte holde henne både i nakken og rumpa, hun har nemlig fødselsmerke der også ;o)
Nemofish Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Hihi... Jeg visste ikke det jeg heller, før jordmor sa: "Jasså, kom du med storken du da?". Det er et rødt fødselsmerke i bakhodet og i panna (liksom merker etter nebbet til storken da). Har hørt at det forsvinner hos de fleste innen toårsalderen.
Northernlights Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Her kalles det angelkiss om det er i pannen,og storkebitt om det er i nakken. Minstemann var født med begge deler,samt litt rød på ene siden av nesen. Nå er han 22 mnd, og han har ikke det i nakken lenger, mens det i pannen kommer fram litt kun når han er sint, eller skriker. Den lille røde flekken på nesen er helt borte.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 fetteren min sin datter har et stort et på halsen. ikke fint i det hele tatt, og de fikk fortalt at om det ikke gikk vekk innen hun ble 4 år, kunne det bli aktuelt å ta det vekk kirurgisk...
Nicita73 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Gutten min er snart 11 mnd., han har et i panna og et i bahodet, det har blitt mye mindre synlig enn det det var, men er fortsatt ikke borte, noe de sa det ville etterhvert på sykehuset.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Jr har et over øyelokket, men det er ikke så veldig synlig. Det bleknet veldig det første året, og nå som han er tre år er det kun synlig når han er sint eller lei seg.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Jenta mi har storkebitt i nakken. Hun er 3 1/2 år. Merket er noe blekere nå enn da hun var baby, men blir tydeligere når hun er varm, sint osv.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Eldste på 4,5 år har fortsatt storkebittet sitt i nakken (under hårfestet). Men så er hun jente med langt hår da, så det synes jo ikke uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå