Gå til innhold

Solarium, er det skadelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er skadelig å sole seg i solarium, er det farlig for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skrev Jordmor Siri inne på Trygt guiden:

 

Det er trygt å ta solarium når du er gravid. Det kan jo være deilig når det begynner å bli litt vinter i landet. Men alt med måte, det strides jo fortsatt om det på sikt kan gi hudkreft.

 

Så bare å ta sol, men greit å ikke ligge der så lenge og steke. En annen ting som går ann er å legge noe over magen slik at det ikke blir så mye sol og varme rett på babyen, den skal jo ikke bli overopphetet den som med oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...