Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg bare lurer på om det er skadelig å sole seg i solarium, er det farlig for babyen?
Little P & D Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Dytt, dytt:) Det lurer jeg også på
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Dette skrev Jordmor Siri inne på Trygt guiden: Det er trygt å ta solarium når du er gravid. Det kan jo være deilig når det begynner å bli litt vinter i landet. Men alt med måte, det strides jo fortsatt om det på sikt kan gi hudkreft. Så bare å ta sol, men greit å ikke ligge der så lenge og steke. En annen ting som går ann er å legge noe over magen slik at det ikke blir så mye sol og varme rett på babyen, den skal jo ikke bli overopphetet den som med oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå