Leon+Ava Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Tror du du føder på mens termin eller ul?? Har vannet eller slimproppen gått hos deg?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hei! jeg har en skikkelig feeling på tirsdagen jeg... 2 dager før menstermin... stemoren min fikk høre av en synsk at jeg skulle føde før termin så håper på det =) 11 dgr til ul-termin og 4 dager til menstermin i dag... hvorfor lurer du ? =)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Slimproppen er forresten gått. vannet er der enda da... =P hadde mistanke om vannlekkasje her for noen dager siden men er ikke kommet noe mer da..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 er det lenge siden slimproppen gikk? Hva sa de på føden? Hva skjer når den går og man ikke får rier?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Hei! slimproppen begynte vel å gå for en ukes tid siden, og gikk over et par dager som slim... Har ikke sagt noe til føden om det da, det kan ofte ta flere uker fra den går til fødselen starter så er ikke noe sikkert tegn på fødsel, bare et tegn på at ting begynner å nærme seg. Mange ganger går den ikke før under fødselen, og er ikke alle som merker den når den går engang... Så noe veldig positivt er det ikke med den slimproppen , hehe... Jeg har jo bare 3,5 uker igjen MAX (til 2 uker på overtid) så de ukene kunne jeg nok gått både med og uten slimpropp, så ingen garanti på nærstående fødsel her nei =(
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 du skal se det skjer snart sauen:=) 3,5 uke er ikke lenge da hvis man ser i den store sammenhengen. prøver å si slikt til meg selv også. =) Men man vil jo selvsagt bli ferdig, merker selv at jeg begynner å bli lei... Men prøver å nyte tiden så god jeg kan egentlig, for tror jeg kommer til å savne magen litt også. Kjenne bevegelser osv..
Gjest Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 ja kommer nok til å savne sparkene =) men resten er jeg dritt lei. gleder meg til å bli kvitt magen som er i veien for alt. klarer ikke gjøre noenting jo =( skal bli digg å få tilbake energien, bort med alle vondtene og komme meg inn i mine egne klær! men 3,5 uker er ikke lenge, det er sant det. har jo vært gravid i 38,5 uker så må klare litt til nå =)
Leon+Ava Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Heia Grunnen til at jeg lurer på det er at jeg selv har 10 dager mellom mens og ul termin. Lurte bare på om du stoler mer på mens enn ul. Jeg tror på mens termin. Problemet mitt er at sambo er i forsvaret så han er i utlandet og kommer ikke hjem før okt, mens terminen min er 27 okt. Vil bare være sikker på at han er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå