Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Kan nok ikke bruke den som regndress.. Jeg har brukt de dressene på begge mine, og jeg er veldig fornøyd med dem.. Minste ungen min var faktisk en av få barn som var tørr etter utetiden, en litt ruskete dag i vinter, i barnehagen.. Ikke frøys hun heller... Og hu er AKTIV...
sveis Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hehe.. hodet henger ikke helt med... leste overskriften mange ganger og skjønte ingenting. det jeg leste var: "Er brevadressen til sparkjøp vind og vanntett?"... Har ingen erfaringer med dressen, dessverre. Men den er sikkert god. Vet om ei som kjøper der hver gang barnet vokser ut av den gamle og trenger ny.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Takk for svar Men vil det si at det ikke holder å ha den dressen samt regnjakke+bukse i bhg? Har nemlig kjøpt Reimatec før sommeren, som desverre ikke passer før utpå våren, og da hadde det vært kjekt med en midlertidig en. Har allerede en tykk vinterdress, men tenkte den fra sparkjøp var grei nå hvis fòret taes ut. Hehe... brevadressen, ja :-))
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg er kjempefornøyd med den. Har nettopp kjøpt ny til denne vinteren også. Hvis det pøsregnet så har jo barna på regnklær. Dressen tåler godt litt regn og fuktig bakke, jenta mi var tørr i hele vinter. Dressen er iallefall vindtett.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Det holder i masse vis... Det holder i allefall for mine...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 Takk for svar! Dro i butikken for å kjøpe det, men de hadde ikke fått de ennå Da må jeg vel best. på nettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå