ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 regner ikke med lege svar her altså, har bare et spm tilfelle noen kjenner samme:) jeg har av å til smerter nede i underlivet. der som hodet til babyen presser. vet ikke om det er festet ennå, skal til jordmor på tirsdag.. men det er veldig vondt, særlig hvis jeg går turer.. er det noe jeg burde få sjekket før tirsdag tro...? kommer ikke noe regelmessig...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2007 ingen som har liknende....?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Har hatt det samme siste uken! Vondt å gå, særlig hvis blæra er full (og det skal ikke mange dråper til). er i uke 35 nå. Mistenker at hodet har begynte å krype ned i bekkenet.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 har det akkurat som deg ... ikke hele tiden men flere ganger om dagen. vondt i underlivet UNDER magen liksom.. var hos jordmor tidligere denne uka og det var ingeting å bekymre seg over - bare kroppen som begynnte å gjøre seg klar til fødselen.. Min hadde snudd seg og beeeeegynnt å feste hodet så hadde med slike ting å gjøre.. Men var ingen grunn til bekymring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå