Tomine is my star Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Så på forsiden av VG her om dagen om noen som sverget til et stoff som gjorde dem brun tynn og kåt... Hva er dette for et stoff? Noen her som har erfaring med det?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Hahaha,HÆ??? Brun,tynn og kåt....jaja...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 http://www.side2.no/helse/article1309254.ece Regner med¨at det er dette du sikter til.. Ikke prøvd det.., men kjenner flere som har.. Og mannfolka burde ta stoffet sent på kvelden ja.. Ellers kan utstyret stå som et spett gjennom store deler av arbeidsdagen..;oo Man blir veldig fort brun.., men man blir ikke brun uten sol.. Man må ta litt sol for at det skal funke.. Men kan si at etter 1 soltime har du kanskje samme effekten som vanligvis etter 10 soltimer.. Fargen varer mye lenger og tilogmed de som vanligvis ikke blir brune blir brune.. Om man blir mett av det vet jeg desverre ikke.., ikke hørt noen har sagt... kaller det bare det nye husmordopet jeg.. he he...;o
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Det høres jo ut som et praktisk husmordop, det;) Ja takk:-p
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Brun vil jeg bli uten sol virker helt knall hehe.. Er ikke den mest brune personen i Norge... Rødhåra er ikke lik brun...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Jeg er rødhåret og blir veldig brun.. Av en eller annen merkelig grunn.. men har ikke den typiske rødhårede huden.. Men han jeg pratet med sa at tilogmed de som aldri ble brune ble brun..=)
*Mi tesorito* Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Enig med monajenten - "ja takk!!"
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 He he he he.. jeg er blitt spurt om og prøve .., men jeg har ikke turt enda... Ikke så veldig glad i sprøyter.. Men hadde vært morsomt og prøvd.. Tenkte jeg skulle høre med kompisen min i nærmeste fremtid..;o
IBO<3 Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 hvor kjøper en dette da? og er det ulovlig?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 Ifølge vg var det ikke ulovlig og ta inn inntil 1 års dose ...=) Vet ikke hva man kjøper.., jeg har venner som kjøper fra utlandet...=)
IBO<3 Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 ok, men da er det jo lovlig da, så lenge en ikke kjøper mere enn 1 års dose..litt lyst til å prøve det jeg.. men ingen som vet hvor jeg får kjøpp/bestilt?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 Har ikke peiling.., du må nesten bare søke opp melanotan på nettet... tror du må kjøpe fra utlandet.. Skal ikke garantere at det ikke er ulovlig.. Men som som jeg skjønte det .., også fra linken jeg la over er det lovlig inntil et års dose..=)
IBO<3 Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 skjønner... må uansett lese mere om dette, bivirkninger osv..
Tomine is my star Skrevet 1. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. september 2007 Noen som vet hva det koster?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #18 Skrevet 1. september 2007 ca 2000.- for et års forbruk sa de på vg.. for en sprøyte mener jeg han sa at det kostet 90.- eller om jeg fikk det for 90.- er jeg ikke sikker på..
IBO<3 Skrevet 1. september 2007 #19 Skrevet 1. september 2007 hm..men hva rekker til en sprøyte da? blir jeg brun av en sprøyte? eller må jeg ta mange? tror ikke jeg kjøper for ett års forbruk før jeg er sikker på at jeg liker det..
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #20 Skrevet 1. september 2007 Hehehe, snart blir dib fylt av tynne, brune og kåte kjærringer som sitter og utveksler linker til best mulig tilbud av husmordop;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå