*tybber* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Kan jeg ikke spørre om jordmor f.eks kan gjøre det istedet, eller ta det på neste kontroll eller noe? Tenkte nemlig å vokse bena se, så må "spare"! *haha* Og kan jo ikke komme til legen med 1 cm lange hår på bena heller! =P
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Her i kommunene er det bare om det er på tide med no celle prøve eller du ikkje er sikker på når du hadde siste mens
silhah og emilie Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 hadde ikke gu i det hele tatt jeg sist jeg gikk gravid. før brukte de å utføre en i alle tilfeller en e har de visst gått bort ifra det:)
*tybber* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Okei, da tar jeg sjansen! Kan kanskje si at jeg vil at en dame skal gjøre det, iogmed at jeg har mannlig lege? At han da sier at jeg kan gjøre det hos jordmor f.eks.
Lunagirl Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Å? Eg har hatt det hver gang. Så vidt eg har skjønt så e det også for å sjekke at livmoren e sånn ca den størrelsen man kan forvente utifra siste mens og sånn..
*tybber* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Hmm.. Nå blir jeg usikker her! =P Vil jo ikke komme med laaaange hår på bena da, hvis jeg må ta det! =P
lillemor og lillebror Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Det nye er at det ikke blir tatt gu lenger om det ikke er noe spesielt, men tror ikke min lege er så oppdatert, så jeg tok.
*tybber* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2007 Tviler på at min lege er så oppdatert òg! =P Blææ, jeg får shave meg da, å begynne å spare på nytt! Kvalm vettu, sparer håra på bena! =P
Lunagirl Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Hehe! Har aldri brydd meg om det! E ikke akkurat leggene de studerer lissom.. Men uansett; ja, tror du kan spørre om ei dame, og man behøver ikke ta. Men trodde det va vanlig eg..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Hadde denne gangen eg men ho kjente ikkje på livmora den veien var 12 uker, men ho tok celleprøve da det var lengesiden og det var derfor det ble GU. Nye normen sier at det ikkje er nødvendig
*tybber* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2007 Nei, de studerer nok ikke leggene, men når jeg har nesten 1 cm lange hår, så syns det liksom! =P Kan jo si at jeg aldri har tatt GU i hele mitt liv da, så hvis jeg sier det til han, må jeg sikkert ta det!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 da er det jo kanskje best at du ta celleprøve........for din del
*tybber* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2007 Ja, altså hadde jo tenkt å ta GU da, men skulle så gjerne ha venta LITT, iogmed at jeg vil vokse bena! =P Får ikke gjort det innen onsdag se, da legetimen er. Jaja, ikke noe "big deal" heller da. Vokse bena kan jeg heller gjøre en annen gang!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 tror det varierer fra kommune til kommune, for jeg tok første gang. legen sa det var vanlig, men før det sjekket hun når jeg sist tok celleprøve...
prøvekluten+3små Skrevet 1. september 2007 #17 Skrevet 1. september 2007 aldri tatt med noen av mine tre svangerskap jeg
Gjest Skrevet 1. september 2007 #18 Skrevet 1. september 2007 Hadde ikke det jeg heller,dette varierer nok fra lege til lege,men når man er gravid så blir man vant til at folk titter "oppi der" jeg har vært til mange tidlig UL og da var det innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå