Gå til innhold

dere som har 2 tette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det???

hvis alt går som det skal så blir det 1,5 år imellom mine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til...Er gaaaanske travelt har jeg hørt fra alle som har to tette.

En syk, en trassig

En glad, en sjalu

En redd, en skremmer osv..

Skrevet

d er 2 år mellom mine.. d er ganske travelt ja.jeg er alene me de annenvær mnd for sambo jobber på sjøen..2 åringen er hjemme sammen me meg og minstemann på 8 uker som har kolikk... men d er kos oxo, de får jo glede av værandre når de blir større...litt sjalusi må mann regne me også at storebror/søster skremmer men d er jo helt normalt...

Skrevet

Jeg har 2x2 tette...:)

Og en "alene"...

Altså , det er 20 mnd mellom de to eldste, (så gikk det nesten 4 år før nr 3 kom)

Og mellom nr 3 og 4 er det 18 mnd ;))

( så kom da nr 5, 5 år etter...)

Helt ærlig? Jeg synes det er mer slitsomt med nr 5 nå, enn det var med to tette... De hadde alltid noen å leke med, og kan nesten ikke huske de kjedet seg..

Minste tulla her nå ( på 3 1/2 ) finner på så mye rart, at jeg holder på å bli "rar" til tider ;0))

Så, to tette er helt topp!!!

( selv om de første ukene, før man kommer inn i rutiner, kan være litt slitsomme ;)

Synes jeg ;)

:0)

Skrevet

har den forskjellen på mine to. det var nok litt strevsomt i perioder, og er det enda.. men det er veldig koselig!! og det er veldig morro! og de har alt mye glede av hverandre.

Sebastian er nå 4 år og Pernille 2,5 år.

Skrevet

har vel egentlig 4 tette jeg..hehe:p

er 2år mellom nr 1 og nr 2..9mnd mellom nr2 og nr 3 og 13mnd mellom nr 3 og nr4!!!

skal få med at nr 3 er 3mnd prematur..dermed 9mnd mellom de!! og nr 4 kom en stund før tiden.

men det er ganske hektisk ja..men går egentlig utrolig bra..gjelder å få inn rutiner ganske kjapt på kveldsstell,osv..da går det av seg sjøl etter en stund..men er hardt de gangene 3 av de slår seg vrang eller 2 er syke samtidig..men dette er heldigvis ikke så ofte;)

lykke til:) går så bra atte:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...