silhah og emilie Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 hvordan er det??? hvis alt går som det skal så blir det 1,5 år imellom mine:)
TurangaLeela Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Lykke til...Er gaaaanske travelt har jeg hørt fra alle som har to tette. En syk, en trassig En glad, en sjalu En redd, en skremmer osv..
fox`y Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 d er 2 år mellom mine.. d er ganske travelt ja.jeg er alene me de annenvær mnd for sambo jobber på sjøen..2 åringen er hjemme sammen me meg og minstemann på 8 uker som har kolikk... men d er kos oxo, de får jo glede av værandre når de blir større...litt sjalusi må mann regne me også at storebror/søster skremmer men d er jo helt normalt...
Rusketuska Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg har 2x2 tette... Og en "alene"... Altså , det er 20 mnd mellom de to eldste, (så gikk det nesten 4 år før nr 3 kom) Og mellom nr 3 og 4 er det 18 mnd ) ( så kom da nr 5, 5 år etter...) Helt ærlig? Jeg synes det er mer slitsomt med nr 5 nå, enn det var med to tette... De hadde alltid noen å leke med, og kan nesten ikke huske de kjedet seg.. Minste tulla her nå ( på 3 1/2 ) finner på så mye rart, at jeg holder på å bli "rar" til tider ;0)) Så, to tette er helt topp!!! ( selv om de første ukene, før man kommer inn i rutiner, kan være litt slitsomme Synes jeg :0)
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 har den forskjellen på mine to. det var nok litt strevsomt i perioder, og er det enda.. men det er veldig koselig!! og det er veldig morro! og de har alt mye glede av hverandre. Sebastian er nå 4 år og Pernille 2,5 år.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 har vel egentlig 4 tette jeg..hehe:p er 2år mellom nr 1 og nr 2..9mnd mellom nr2 og nr 3 og 13mnd mellom nr 3 og nr4!!! skal få med at nr 3 er 3mnd prematur..dermed 9mnd mellom de!! og nr 4 kom en stund før tiden. men det er ganske hektisk ja..men går egentlig utrolig bra..gjelder å få inn rutiner ganske kjapt på kveldsstell,osv..da går det av seg sjøl etter en stund..men er hardt de gangene 3 av de slår seg vrang eller 2 er syke samtidig..men dette er heldigvis ikke så ofte;) lykke til:) går så bra atte:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå