Gå til innhold

Høstdress...uten for...tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en høstdress... helt uten for. Vi har en overgangsdress fra Reflex, men den har tynt fleecefor i oppe og tynt "boblestoff" i bena. Nå vil jeg ha en dress som man bare kan tre utenpå klærne på morran når det er kaldt og uggent... En helt tynn dress...

Billig er veldig bra... Gidder ikke å legge så mye penger i en dress som bare skal ha til oppgave og være vind og vannavvisende :o)

Noen som har tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.... jada "uten for" er det samme som utenfor..., eller alternativt uten mat..... ;o)

Ingen altså...?...som vet om en dress uten fòr som passer nå på høsten....hmmm....?...

Skrevet

Mulig de enda har noen igjen av vårdress fra Helly-Hansen på Obs til 300 kr. Jeg kjøpte for et par uker siden, og den er uten fór.

Skrevet

Vi bruker den gode gamle parkdressen fra Helly Hansen.. Med gummi i rompa og på knea... Veldig fornøyd med den...

Skrevet

Tusen takk for svar... begge to :o)

Skal sjekke ut HH sine...

Surfet litt rundt og kom over disse... de kaller dem parkdresser, men i teksten står det regndress... da er det sikkert klamt da....hmm... Ser liksom ikke helt ut som "regn-regndress" heller.... eller??

Noen som gidder kikke på linken eller noen med erfaring fra Stormberg parkdresser?

http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____48450.aspx

Skrevet

Vi bruker Reflex høstdress, den er med netting inni - altså uforet, koster 399,-

Vindtett, til å slenge utenpå vanlige klær..

Har Reima sin parkdress også, samme slags type - super den også, men endel dyrere....

Skrevet

Åhhh.??... finnes en slik i Reflex altså..?..

Hmm... jeg var innom å kikket på Babyshop etter dette.... eneste jeg fant var i samme kategori som den vi allerede har... altså en tynn "vinterdress"... Må nok ta meg en tur til da.. :o)

Er det forresten en av dressene som står på reflex.no som er maken til din??

Takker for svar forresten :o)

Skrevet

Ja det er reflex allværsdress til 399,- som er avbildet der under utedresser... Har gutt så han har den i grå og turkis... finnes i svart og mørkrosa til jenter....

Kjøpte den i våres jeg da - så kan være det kun er om våren de selges... Bruker den liksom vår og høst vi da...

Er så fornøyd med den.

Er også kjempefornøyd med reima sin, men den koster da myyye mer og du var på jakt etter en som ikke var så dyr, ikke sant?

Skrevet

De kalles vel vår- /høstdress, og til min store irritasjon tar butikkane dei tydeligvis kun inn om våren. Skulle nemlig hatt til jentene mine nå. Veldig gode forresten.

Skrevet

Kjøpte helt tynn HH-dress på Obs for 199,-. Veldig rosa, men helt hva jeg var ute etter: Tynn, vind- og vannavvisende...og billig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...