januarbaby+maibaby Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har sett så mange bilder av gutt og jente, og vet ikke hva dette er.. noen som vet? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jøss...hva er hva på bildet? Har du evt andre bilder å legge ut? Veldig vanskelig å se...
januarbaby+maibaby Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 hehe, det er under beina på babyen, legger bare ut dette nå for å prøve å få et svar.... det hvite du ser er kjønnet
januarbaby+maibaby Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 begge beina er ut til høyre, og kjønnet viser 3 streker, men en strek som går innover mot endetarmen om dere ser... noen som vet?
troika*22.01.08* Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 vanskelig å se....men magen din er veldig lik min, å jeg skal ha gutt;) Hvor langt er du på vei da?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Hvis jordmora sa at det var jente så ville jeg stolt på det jeg.. de er vel strengt tatt mer kvalifisert til å uttale seg om det enn alle synsere her på bim. Lykke til!
Notea Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Jeg er ganske sikker på at det er en jente!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 veldig vanskelig å si hva det blir synes jeg
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 http://minmave.dk/ bilder av ultralydbilder med gutt/jente
Gjest Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Synes det ser ut som en jente...er det ikke litt sånn med de tre strekene; og den i midten er lang?
Athina' Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Så ikke særlig på bilde, men magen er veldig lik min og jeg skal ha gutt. De bildene på linken jeg ga deg tidligere i dag, viser kjønnet på jentene mye bedre så jeg kan ikke sammenligne med dem.
Athina' Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 hmmm skrev jeg ikke inn den linken her da?? Hadde du innlegg på skravle også? Vel paster den inn igjen så kan du selv sammenligne :-) http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm
de tre bukkenebruse Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 tror det er jente:) man ser jo ikke "utstyret" stikker ut eller noe... forige gang vi ventet barn var det gutt, og da så man tydelig at det stakk ut mellom beina hehe... magen sin form har ingenti ng å si på hva slags kjønn det blir,det er bare en tilfeldighet... og hjertelyden stemmte heller ikke med at jeg fikk gutt forige gang pagav at det lå på det de sier jenter skal ligge på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå