Gå til innhold

se på mitt bilde, hvilket kjønn er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett så mange bilder av gutt og jente, og vet ikke hva dette er.. noen som vet? Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss...hva er hva på bildet? Har du evt andre bilder å legge ut? Veldig vanskelig å se...

Skrevet

hehe, det er under beina på babyen, legger bare ut dette nå for å prøve å få et svar.... det hvite du ser er kjønnet

Skrevet

begge beina er ut til høyre, og kjønnet viser 3 streker, men en strek som går innover mot endetarmen om dere ser... noen som vet?

Skrevet

vanskelig å se....men magen din er veldig lik min, å jeg skal ha gutt;)

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

er 20 uker

Skrevet

Hvis jordmora sa at det var jente så ville jeg stolt på det jeg.. de er vel strengt tatt mer kvalifisert til å uttale seg om det enn alle synsere her på bim.

Lykke til!

Skrevet

Synes det ser ut som en jente...er det ikke litt sånn med de tre strekene; og den i midten er lang?

Skrevet

Så ikke særlig på bilde, men magen er veldig lik min og jeg skal ha gutt. De bildene på linken jeg ga deg tidligere i dag, viser kjønnet på jentene mye bedre så jeg kan ikke sammenligne med dem.

Skrevet

tror det er jente:)

man ser jo ikke "utstyret" stikker ut eller noe...

forige gang vi ventet barn var det gutt, og da så man tydelig at det stakk ut mellom beina hehe...

magen sin form har ingenti ng å si på hva slags kjønn det blir,det er bare en tilfeldighet... :)

og hjertelyden stemmte heller ikke med at jeg fikk gutt forige gang pagav at det lå på det de sier jenter skal ligge på:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...