Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er dere mest i aktivitet eller slapper dere bare av?
Milla-baby Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har termin i dag da...regner med det blir overtid på meg. Vel..er en kjedelig vente tid dette.. jeg vasker,rydder,leser,går tur og slapper av forran TV / PC. Så en sånn lett blanding vil jeg si...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Er 8 dager på overtid - og dette har vært den leeeeengste uken i mitt liv! Alt babyutstyret er montert og babyklærne er vasket. Har prøvd alle kjerringråd som finnes og gått en uendelig rekke turer. Så hadde jeg to døgn der jeg ikke fikk sove, for var så oppspilt - og da sa jordmor at jeg måtte slappe mer av, for at fødselen ikke starter hvis kroppen er utslitt. Så nå tvinner jeg tommeltotter og sitter på sofaen til venner og familie. Og har ingen sans for humor når folk spøker med at "nå må du se å få ut den ungen". Som om jeg ville valgt å gå på overtid, liksom! Knurr!
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Denne helga blir tilbrakt hovedsaklig på akupunkturbenken i håp om å få i gang fødselen før mandag. Legges inn for igangsetting da om ikke noe har skjedd. Er ikke lett å få dagene til å gå, og jeg er også ganske så lei av mas fra kjente, "Jaså, har det ikke blitt to av deg enda?" og ukjente "nå kan det ikke være lenge igjen, jeg ser magen din henger sånn". Koselig, koselig. Prøver å ta det med et smil, om noen ganske få døgn er vi foreldre:) Rar og skummel tanke! Sender medfølende tanker og masse fødestøv til andre overtidige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå