Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Ble mamma for 5 dager siden, men jammen ble jeg ikke hønemor samtidig. Trodde aldri jeg skulle bli sånn....hehe... Er han for kald, for varm, er han sulten, tørst, ligger for hardt, for mykt, er han trøtt m. m... flere som ble hønemor samtidig med mamma-rollen??
En liten mamma Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Nå er det snart 7 måneder siden jeg ble mamma og hønemor! Først trodde jeg det skulle avta, hønemor-sympromene altså, men de ble bare sterkere og sterkere. Nå må jeg bare innrømme: Jeg er en ekte hønemor -og stolt av det!
Jeenie Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 ble hønemor jeg også sier mamma... er så påpasselig på grensen til overbeskyttende. men prøver å slappe litt av da, men er ikke lett...
En liten mamma Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Og gratulerer med lillegutten, forresten!
Mamma til to tette Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Joda melder meg inn i klubben og trodde ALDRI jeg skulle bli sånn. Men det er jo verdens søteste gullklump jeg har ansvar for da ,-) Han styrer verden til mamma og pappa og vi lar oss lede ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå