Gå til innhold

Jeg er feit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt tykk... Veier 10 kilo mer enn før jeg ble gravid, og det er et år siden jeg fødte... Har vært alt for lat. Må ta meg sammen. Spise sunt og begynne å trene. Starter på mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha... Du er ikke alene! Jeg er 5 kg mer enn da jeg ble gravid, men hadde da 5 kg igjen fra forrige svangerskap også, så her sitter det 10kg for mye på kroppen.. Er nok bare en ting å gjøre ja, mindre mat og mer mosjon.. mandag er nok en fin dag ;-)

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kilo i svangerskapet, men vil fortsatt ned 10 til.

Begynte tidligere i uka jeg og har gått ned nesten 1 kg:)

Håper det fortsetter sånn.

Skrevet

He he. Godt at det er noen i samme situasjon som meg. Har 8 - 10 kg for mye jeg også. Trives ikke med denne vekten i det hele tatt. Føler meg stygg og fæl. Men må gjøre noe med det... Jeg blir med på mandag;-)

Skrevet

Samme her...latskapen lenge leve. Hvor lenge kan man seile på at man har fått barn?? Er så dårlig form om dagen at jeg blir støl bare jeg tenker på sit-ups.

Skrevet

Minner meg om en t-skjorte storebroren min gikk med for noen år siden:

Jeg er feit...

Du er stygg...

-Jeg kan slanke meg

Huff, den er stygg da. Lykke til med treningen!

Skrevet

Trøst deg med at du ikke er aleine om det:) Ungen min er 11 måneder og hoftene mine er forstatt så store at jeg ser helt latterlig ut. Trener gjør jeg, men er ikke så flink til å tenke over hva jeg dytter i kjeften..Uff. Jeg burde hatt med meg mamma konstant, for da blir jeg jo minnet på hva som er sunt og ikke..:) Du kan godt få låne henne når jeg er tynn igjen;P

Skrevet

Klar for å være med fra mandag jeg også! Har også noen kilo som jeg skal ned, og hadde vært koselig å gjort det sammen med noen her:)

Skrevet

Jeg er også på slanker`n! Jeg SKAAAAAL inn i de gamle buksene mine igjen. Har begynt på treningsstudio og lavkarbo kur,men går jo så sakte,vil bli tynn nå!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...