RosaPåBall Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 hvordan finner man ut om de sender til Norge?? Hvor står det liksom. Er blitt helt hekta her jeg sitter, men nytter jo ikke med alle godbitene jeg finner hvis de ikke sender til Norge....
Gjest -<<- Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Rett under knappen for place bid: "End time: 1 hour 28 mins (Sep-01-07 07:46:12 PDT) Shipping costs: US $15.00 US Postal Service Priority Mail® Service to United States Ships to: United States Item location: De Queen, Arkansas, United States History: 0 bids" Feltet for "ships to." Står det Europe eller Worldwide der sender de til Norge.
RosaPåBall Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 jammen det er ikke auksjon. Det er fast pris. Står jo ikke en dritt om shipping...
Gjest -<<- Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Selv på ebay stores med fast pris bruker da det feltet å stå der. Kan jeg se linken?
RosaPåBall Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Zoom Condition: New Quantity: 2 available Price: US $3.99 Shipping: US $2.99 Standard Flat Rate Shipping Service Usually ships within 1 business day Save on shipping. Pay only $2.00 shipping for each eligible additional item from great_service_always's other listings! Slik står det - noen som skjønner??? Er jeg treig ?
Gjest -<<- Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Nei, det står ingenting om det der. Bare prisen på shipping innen USA. Du får finlese teksten og se hva de sier, og evt spørre selger om de sender og til hvilken pris dersom det ikke står noe der. Den butikken presiserer generelt at de ikke sender til Tyskland, men de fleste varene jeg tittet innom var de ellers villige til å sende til Europa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå