Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Var hos legen på fredag, samme dag som tr kom. På dag 58! Hu tok ihvertfall noe blodprøver, skulle ta noen hormontester. Skal tilbake om tre uker og ta de samme prøvene. Hu sender meg også til en gynokolog etterhvert, og der skal jeg ta en vaginal u.l. Noen som har vært borti det før? Nå er jeg ihvertfall i gang, så får vi se åsse ndet går videre=)
Habby Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Godt å høre..håper får fart på ting, slik at spiren kan feste seg
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Var det innvendig ul du spurte om noen har vært borti? For det har jeg:) Det er ikke så veldig mye verre enn gynekologisk undersøkelse, de stikker en lang greie inn i deg og ser på innsiden. Ikke vondt.
Silkemage Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Så bra da=) Fint at du får mere hjelp nå.
Kiwi med maispire Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 syns innveldig ul er mye bedre enn (kommer ikke på ordet) vanlig.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Aha=) Takk for svar. Hadde aldri hørt om innvendig u.l nemlig=) Du som hadde vært borti det, er det lang ventetid på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå