Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Gratulerer med dagen!!!!! Tenk BARE 38 år ) Håper du har en fin bursdag Klem
jenkas69 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg slutter meg til denne... Gratulerer med 38-årsdagen Bente!!! Ha en fin bursdag! Håper du får masse kaker og mange fine gaver:) Klem
bente69;) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hello girls! Takk for det:)) Dagen så langt har hvert vellykket:) På senga fikk jeg en pakke med to pakker inni. Det var et nøkkelskap, jeg er helt håpløs med nøkkeler. Inni nøkkelskapet lå en cd med den nyeste til postgirobygget samt billetter til det nye showet til Hege Skøyen og Øyvind Blunck som har premiere den 6. sept. Ifølge gubben var det en helaften med middag, show og overnatting på hotell, barnevakt var ordnet:)))) Gleder meg alt! Når klokka var litt over ni ringte naboene på døra, de sang bursdagssang å hadde frokost til meg. En brødskrive med to stekte egg på, en rykende varm kopp tea og en ballerina kjeks med lys på. Det var kjempekos gjort av dem:) Så har vi hvert en tur i byn, gått på cafe, spist sjokoladekake og drukket varm kakao. Snuppa elsker å kjøre buss, så vi tok bussen hjem mens gubben tok bilen. Nå skal jeg vaske litt gulv, for det er i morgen innrykket kommer. Da skal vi ha lett grilling, dvs vi griller pølser og hamburgere(så blir det ikke så mye styr) etterpå skal de få sukse kake(sånn nøttebunn med gulkrem på), verdensbeste og sjokoladekake. Gleder meg til flere pakker i morgen:))...heheh jeg er værre enn unga.... 38 år er ingen alder for en kylling...hehe Veldig hyggelig å bli husket på Tusen takk:)))
martine68 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Gratulerer så masse med dagen Bente. Det høres ut som om du har hatt en flott bursdag så langt. Mange bursdagsklemmer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Kan ikke gratuelere for mye, så jeg gartulerer her også jeg !
evigoptimist Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Grattis!!!! Håper dette blir et lykkelig år for deg=)
skifer Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer så mye,dette hadde jeg gått glipp av.. Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå