Gå til innhold

Hvor mange sko har dere til barna?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Tror jeg begynner å overføre min skodilla til Magnus....

 

Men altså, hvilke sko trenger de egentlig nå? Vi har gummistøvler og et par i skinn som skal bli imprignert så de tåler litt fukt (vet jeg lever i en boble og tror vi kanskje skal få noen dager uten regn her i Bergen!) Holder ikke egentlig det?

 

Må jo kjøpe noen sherox el. lignende når det blir kaldere, men vil ikke kjøpe de enda, kan jo være han plutselig bestemmer seg for å vokse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt vintersko enda, synes de ser så veldig store ut.. Har to par gå sko-et par til barnehagen og et par til alt annet. Har også et par sandaler som jeg har planer om at han skal bruke inne i barnehagen. Ikke kjøpt gummistøvler enda heller vi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jommen blitt noen...

 

sandaler

joggesko

gummistøvler

converse sko (fikk av en venninne av meg til ett års dagen)

robeez som innesko

 

Joggeskoene kan brukes en stund utover, for de er store og veldig solide. Men hun går jo ikke i bhg så vi kan velge litt mer om vi vil være ute eller ikke når det er dårlig vær.... og vil er vel mest inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily har sin egen haug med sko hun og allerede:)

Sandaler

Flere par skinntøfler

Joggesko

Vanlige utesko, eller hva man skal kalle det.

Gummistøvler

Crocs

Blir nok Cherrox og noen gode varme vinterstøvler når vi får se testen i F&B i neste nummer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas har:

Sandaler (inne i bhg)

Utesko

Gummistøvler

Vintersko (i str 23 - han bruker 20 foreløpig, så det spørs om de passer på en stund, men de var på tilbud....)

Sherox er det flere som nevner, kanskje vi må ha det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for mange! ( Kjøpte alle mulige varianter til storesøstra som ikke ble brukt. Fant de fram nå og, og jeg bare rister på hodet av meg selv, alt jeg kunne finne på å kjøpe! )

Det som vi nå vet av erfaring fra storesøstra at han trenger er:

Joggesko

Støvler

Tøfler/innesko til bhg ( ikke så nøye egentlig )

 

Når det blir kaldere i været er Cherrox eller Slusher bra, og ordentlige vintersko når snøen kommer.

Et par fin-sko ( eller bunadsko ) er også greit å ha.

 

Mersa - Jeg tror det holder godt med de du har. Så kjøper du Cherrox senere i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ser de fleste her har maange fler sko enn Andrea:)

 

Hun har nemmelig fått sine første sko i går! Fant endelig vi en butikk som hadde Kavat-sko i riktig størrelse. Har vært i utallige skobutikker, men ikke funnet sko som passet, pga hun er så tykk over vrista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i Kavat sko? har så lyst til å kjøpe det til vesla, hun har feilstilling på ene foten og de så veldig stødige og gode ut.

 

Av sko har hun:

- Adidas "fjellsko/joggesko" i skinn. brukes daglig

- sorte pensko med perler som vi kjøpte til 17. mai

- brune skinnsko som sannynligvis passer til våren, om ikke brukes de i barnehagen i vinter. Var så fine at vi bare måtte kjøpe dem, men hadde bare store.

- Ole brumm sandaler i str. 23 som hun fikk av tante. Passer kanskje neste år...

 

- Må kjøpe vintersko,men litt usikker på hva vi skal kjøpe pga. feilstillingen, hun kan ikke bruke Cherox eller andre typer "løse" sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 1 par som passer, er håpløst og få tak i sko i str 16-17.

Skulle jo tro at det var flere en frøkna mi som hadde så små bein da, men nå kan det vel ikke være så lenge før di vokser bitte litt til vel.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...