TussiLussi Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Oppe under puppene, rundt navlen eller under beltestedet ???? Har hatt oppblåst mage lenge, den er litt stor helt nederst, men nå begynner det å vises litt rett under puppene ??? særlig når jeg sitter er det akkurat som den klemmer oppover ?? er 10 uker så det er ikke store magen det er snakk om - jeg ser den nok best selv.... hvordan begynte magen deres ???
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Min vaks ut rett under navelen først (mellom håret og navlen på ein måte..), såg det godt når eg låg på ryggen. men nå er livmora over navlen, så nå vekse liksom heile magen...
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 det har litt å gjøre med hvor lag du er, tror jeg.... med mine 176 cm, har jeg magen langt nede.... men den begynner å krype oppover nå=)
Mamma_25 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 jeg er 180 og merker sakte men sikkert at den vokser oppover.. MEN er ikje begynt å få mage da vel om merke.. men merker livmora trekker seg opp over
Lejonet Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Min er blitt stor over det hele når jeg står, men bare under navlen når jeg ligger på rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå